Mä en tiedä mitä me tehtiin väärin pojan kanssa. Me käytiin Vaimon kanss pari viikkoo sitt pojalla. Me ei ilmotettu siit käynnist etukäteen. Sen kämppä oli ihan siisti ja sillä oli seinällä jotain helvetin taidetta. Emmä ymmärtäny siitä mitään.

Sill oli pöydäll kaikkii kirjoi, joissa oli tosi hämärii nimii. Jotain talousjuttui. Emmä sillä, oon mäki lukenu joskus jotain kirjoja, jotain Paasilinnan dekkarei. Se asuu kuulemma Saksassa.

Poika kertoi, ett se käy jotain kauppakorkeeta. On käyny jo pari vuotta mut se ei oo uskaltanu kertoo meille. Eikä se kuulemma ees juo ku ihan silloin tällöin. Vaimo alko itkee ja mä hermostuin. Mä oisin halunnu leipoo sitä nekkuu mut siit on tullu niin saatanan iso.

Kyl mä tajuun et koulutus on ihan ok homma, mutt ei meidän suvussa oo koskaan ollut mitään herrapellei.  Mä kävin amista pari vuotta, Vaimo on käyny jotain työkkärin koulutuksii. Mut enemmän se on kyse siit, että me ollaan duunarisukuu. Ja vasemmistolaisii. Vaikka mä en ymmärrä sitä et nää nykyiset komukat ja demarit hyysää kaikkii ulkomaalaisii.

Mä toivon et se on vaan joku vaihe pojalla. Kyl mäkin kapinoi faijaa vastaan joskus sloddena.