Vaimo oli pari päivää Töölön keikan jälkeen tosi kärttyinen mulle. Se oli sitä mieltä, et se mun vika koko keikka, kun en vastannu kännyyn.

Kuuntelin sitä nalkutusta yhden illan ja sitt menin Kössille yöks. Me juotiin Jallua ja kuunneltiin Kari Tapiota. Yöllä mä heräsin siihen, että mun kättä poltti ihan vitusti. Kössi oli sammunut tupakka suussa ja se rösse oli sytyttänyt patjan ja peiton tuleen. Kössin käsi oli sellaisilla vitun isoilla rakoilla eikä se edes ollu heränny.

Mä vähän panikoin ku Kössille ei tuu ollenkaan juoksevaa vettä. Mä nyin sen siitä patjalta vittuun ja aloin kaataa kaikkien pullojen sisältöjä patjalle. Onneks siin ei ollu mitään ilmiliekkejä.

Himassa Vaimo oli illalla kuin kiimainen kissa. Se halus sovintoseksiä. Mä en edes muista koska me oltiin viimeksi naitu. Mulla ei oo ollut enää pariin vuoteen edes aamustondista. Vaimon suu maistu sipulille, viinalle ja tupakalle.

Siinä se sitten imi mun taatelikyrpää mut mitään liikettä ei tapahtunut. Sitkeästi se sitä vaan jatko mut joskus vartin jälkeen se lopetti. Sit mä sormeilin sitä pari minuuttia.

Mistäköhän sitä hankkis viikonlopun viinarahat?